Sziasztok!

Azt hiszem pár dolog kimaradt. Mint például hogy csütörtökön a mosodában találkoztam egy amcsi csajjal, Miamiból jött. Nagyon kedves, elvileg ma lesz valami beszélgetős összeülés a konyhában, és ha tényleg lesz, akkor majd szólni fog.

Nézzük a pénteki történéseket. Reggel a szokásos rövid átnézése a betegeknek, aztán pedig átmentünk egy másik szobába, ahol részletesebben megbeszéltük őket, lezárták akit le kellett, megnéztük a különféle eredményeiket és a rtg képüket, ha volt. Ezzel már 11-re végeztünk is. Utána jött a vizit, ami elég laza volt, nem volt ott a prof se. Beszélgettek a szülőkkel, hasonló volt mint a párizsi, de itt nekünk nem volt szerepünk és a betegről se beszéltek, csak hosszú volt :) Fél 1-kor elkéredzkedtem, mert még ebédelni is kellett és 2-től volt az első francia órám. Mondtam már, hogy laptopokon dolgoznak a dokik? Na meg van pár nagy gép is, de igazából laptopok vannak. Nagyon furcsa. De a dokumentációjuk olyan mint párizsban volt. Mindent kézzel írnak és külön kérőlapja van mindennek (pl. rtg, vérvizsgálat, tenyésztések, és csak x-elgetni kell rajta). De szerintem ez se gyorsabb a mi rendszerünknél, csak elolvasni is nehéz. Mai ebédre velem jött Lisi, az angol erasmusos lány. Tetszett neki is, nem is értem mért nem eszik ott. Ebéd közben meg odajött hozzánk egy másik angol lány, aki velem volt a csoportban. Kedves ő is :) Jól elbeszélgettünk Lisivel ebéd közben, meg felvesz majd fb-n, hogy tudjuk tartani a kapcsolatot majd.

Buszhoz futás, hát persze hogy futnom kellett, jól esett teli gyomorral, de elértem :) Fel kellett szaladnom a szobámba még pár papírért, aztán irány a francia órára. Nem készültem fel annyira, mint amennyire szerettem volna. Már mindjárt kettőt ütött az óra, de még sehol senki. Aztán befutott az első diák, aki osztrák, Bécsből jött. Aztán egy másik ő meg német, valahonnan északról jött. Aztán egy emberke, aki hozta a kulcsot és a magnót. Meg is lepődtem, hogy milyen fiatal a tanárunk, de hát magnóval csak ő lehet :) Mondtam is neki, hogy új vagyok. Mondta, sebaj, mellém ül és majd segít. Meglepődtem, de hát jó, ha így akarja, nem ellenkezem. Aztán kezdett összeállni a kép, hogy ő csak egy segítőkész tanonc és nem égettem be magam :) Meg is jött a tanárunk. Jaj, tök aranyos és mindent lehet érteni amit mond. Tök jó hangulatú az óra. Hozott magnót, meg olvastunk szöveget, nem rohanunk, meg mindent felolvastat velünk, de amúgy jó. Meg sokat beszéltünk politikáról, aztán meg valahogy szóba került a hajcsavaró és hajvasaló aztán megint politika. Megbeszéltük, hogy mikre szavazhatnak a franciák. Meg az igazi téma a francia nyelv volt, hogy mennyi helyen beszélik. És hogy minden francia azt hiszi, hogy az ő régiója beszéli az igazi franciát, de ez nem igaz, és jó lenne, ha nem ezt gondolnák. Ez tényleg így van, a párizsiak már mondták, hogy a brusseli az nem is francia :) Meg szó volt arról, hogy attól félnek, hogy az angol megeszi a franciát és ezért próbálják terjeszteni, hogy tanulják sokan. De azért mégis az angol az első, szerintem. A padtársam amúgy lengyel, úgyhogy meg is állapítottuk, hogy a mi országaink szeretik egymást :) Van még 4 román, ők is kedvesek, meg két angol asszem, meg ugye a németek, meg még ki tudja kik, 13-14-en voltunk. Hehe, annyira vicces, a mögöttem levő németnek olyan durván hangos és mély hangja van, mondta is a tanár, hogy énekelnie kéne :) Félelmetes mikor megszólal, de nem rossz. Sokan voltak az én kolimból a csoportomban, az egyik román lány ráadásul orvosis. :) Beszélgettünk hazafele, a végén meg a román orvosis lány mondta, hogy majd holnap együnk együtt kettőkor, úgyhogy megyek a konyhájukba főzni. De jó :)

Annyira jó nap volt amúgy a mai, a gyakorlat is, a francia óra is, minden, új emberekkel találkozni, sokat beszélgetni. Nagyon jó :) Be is vásároltam a hétvégére, igazából ubit akartam venni a reggelihez, de csak azt nem vettem, viszont vettem 3 sört meg sütit, ha már hétvége van, jusson minden napra sör:) Max nem fogy el, de így csak az ubi marad legközelebbi indoknak, de nem akarok hétvégén boltba menni. Takarítani kell, meg a francia házit meg kell írni. Szóval ilyenekkel fog telni a hétvége. Meg ha szép idő lesz, megyek a városba :)

Mára ennyi, belőlem is megárt a sok.

Szerző: Milagn  2011.02.18. 19:34 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://frerasmus.blog.hu/api/trackback/id/tr382671224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Finarien 2011.02.18. 22:16:28

Istenem ez a francia egoizmus!!:D Le kell nyomni az angolt, mert olyan sok helyen használják a franciát...Hirtelen nem is nagyon jut eszembe túl sok hely ahol beszélik. Ha meg már a brüsszeliek se franciául beszélnek, akkor nem tudom mit várnak...xD
Nah de kellemes hétvégét Neked, és vigyázz nehogy megártson az a 3 sör!;)

Milagn 2011.02.18. 22:41:29

Dede, franciául beszélnek, csak nem az igazit :D

Hajnis86 2011.02.18. 23:01:19

Jaj Te csaj, nagyon örülök Neked, végre beindult az élet! :) Most, hogy így olvasom beugrott, hogy nekem is van házim, csak olaszból :D úgyhogy én is csinálhatom azt. :)
süti beállítások módosítása