Elég régen írtam már, időközben még a tavasz is megérkezett kezdetben erős és hideg szél kíséretében, aminek köszönhetően a hőérzet kemény 0 °C volt, de péntekre már a fagyos szél is elmúlt és maradt a 9-11 °C-os délutáni hőmérséklet.

Majdnem ilyen szép sárga, nárciszok nyílnak mindenfelé (mármint tudom, hogy a képen nem az van, de ilyen szép sárgák). A képekhez itt egy link, sajnos most valamiért nem akarja, hogy felrakjam a képem ide, nem értem.

Csütörtökön volt egy szülinapi buli, ami igen-igen jól sikerült. Sok-sok új emberrel ismerkedtem meg, meg akiket ismertem, velük még jobban. Tényleg jó volt.

Hétfőn próbáltam elintézni a támogatást. Persze kellett volna hozzá elvileg tartózkodási engedély, amiért lesétáltam a lábam és végül 3-kor megtaláltam az épületet, amire az volt kiírva, hogy a szünetre való tekintettel 9-13-ig van nyitva. Szóval leghamarabb két hét múlva fogom elintézni, mert annyira nem izgat, hogy emiatt akár késsek vagy akár hamarabb eljöjjek a gyakorlatról.


De kedden reggel le tudtam adni a papírokat a támogatáshoz, 1 hónap múlva lesz eredménye. Kiderült hogy a diák elég és a lakhatási nekik nem kell. Bár a papíron kérik. De maximum visszaküldik hiánypótlásra. Nagyon-nagyon hideg volt keddtől csütörtökig, miközben a nap becsapósan csodásan sütött. Feladtam Andrisnak is a levelét :) Még időben. No csak azért fontos ez, mert csütörtök reggel már Bécsben volt. Azért figyelitek a tempót?

A héten a gyakorlaton többnyire besegítettem, meg mentem velük vizsgálni, de egyedül beteget nem kértem. Azt hiszem kedden voltam gipszelni. Nagyon jó volt. Kicsit késtünk, de még csak egy másik diák volt lent, és még utánunk jöttek ketten. Összesen voltunk 5-en. Egyik bátor tanuló felvállalta, hogy az ő kezét begipszelhetjük. Következő probléma. Ki fog gipszelni? Clémance, aki velem volt, kérdezte, hogy csináltam-e már ilyet. Mondtam, hogy még soha, úgyhogy enyém lett a feladat :) A doki megmutatta az egyik kezén hogy is működik a gipszelős játék. Végül nem voltam béna, csak kicsit kevéssé vizeztem be a gipszet, és így már kezdett száradni mikor körbetekertük, így kicsit utána is vizezgettük. De a második réteg már jobb lett. Szépen összedolgoztuk és egészen hasonlított a dokiéra. Következő probléma, hogyan szedjük le. Elő a vágó kütyü. Nem mondom, hogy nem félelmetes, de a doki megmutatta a saját kezén, hogy nem vág, maximum picit meleg. Ezt Clémance bevállalta. Mondjuk néha az alanyunk felszisszent, mert meleg volt, de vágás nélkül leaplikáltuk a gipszet :)

Jut eszembe, csütörtökön a prof tartott órát és mindenki kapott ajándékot :) Gyerekgyógyászatról egy kis könyv A4-es mondjuk 40 oldal, de mindenről van benne pár szó. Nem túl részletesen, csak pár fontos dolog, de nagyon hasznosnak néz ki.

Pénteken volt a nagy vizit, végén csoki bontás, süti evés. Elköszöntem az emberkéktől és megkaptam az értékelést. A héten végig a lányokkal ebédeltem, így a pénteki nap is.

A hétvégére szerveztem programot magamnak. Ugyebár a szombat a mosásé és a takarításé, no meg persze a blogírásé, de ma Juniorral főztünk együtt. Egészen jó, már szinte mindig értem mit mond. Ő nem beszél gyorsan, de nem artikulál és első alkalommal őszintén megmondva semmit nem értettem. Estére meg a lengyel francia csoporttársammal szerveztünk mozit. A király beszédét nézzük meg, angolul, francia felirattal. Kíváncsi vagyok mit fogok érteni belőle.

Még a két héttel ezelőtti képek linkje: picasaweb.google.com/milagn422/Angers

Most szerintem nem írtam sokat, de leginkább azért nem, mert kicsit összefolynak a napok és így csak a különösebb részét írtam le nektek. :)

Pusz mindenkinek

Szerző: Milagn  2011.03.05. 16:31 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://frerasmus.blog.hu/api/trackback/id/tr592712974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnis86 2011.03.06. 01:24:50

jaj de jó, hogy nálatok már ennyire tavasz van és alig várom már a mozis beszámolóóód!!!!! Puuuusssssssz!

Milagn 2011.03.06. 14:45:24

Jó volt nagyon! Még értettem is. Ugyan haza kellett sétálnunk, de legalább végig beszéltem. Tényleg, meglepő de én beszéltem többet.
Már csak 10 nap és hivatalos leszek a szomszéd épületbe ebédre :) Mesélnem kell majd Mo-ról, mert az egyik lány hozzánk akar jönni Erasmusra. De jó lesz :)
süti beállítások módosítása